I SEE YOUI SEE YOU....阿凡達片尾曲 Walking through a dream穿過夢中I see you我看見你My light in darkness breathing hope of new life我的光線在黑暗中尋找著新生的希望Now I live through you 商務中心and you through me如今你我歷經了彼此Enchanting令人著迷而陶醉I pray in my heart that this dream never ends我誠心祈禱這個夢永遠不要結束I see me through your eyes在你眼中我看見自己Living 租辦公室through life flying high歷經生命展翅高飛Your life shines the way into paradise你的生命照耀著通往天堂的道路So I offer my life as a sacrifice所以我奉獻我的生命作為一種犧牲I live through 房屋貸款your love我活在你的愛中You teach me how to see你教會我如何去欣賞All that's beautiful所有那些美麗My senses touch your world I never pictured我的感覺達到你我從未想像過的境界Now I give 網路行銷my hope to you如今我寄望於你I surrender我屈服了I pray in my heart that this world never ends我誠心祈禱這個世界永遠不會終止I see me through your eyes在你眼中我看見自己Living through life 個人信貸flying high歷經生命展翅高飛Your love shines the way into paradise你的愛照耀著通往天堂的道路So I offer my life所以我奉獻我的生命I offer my love, for you我奉獻我的愛,給你When my heart was 酒店打工never open當我不再敞開心扉(and my spirit never free)(我的靈魂不再自由)To the world that you have shown me對那個你向我展示的世界But my eyes could not division但我的雙眼卻無法分辨All the 賣房子colours of love and of life ever more, ever more愛與生命的多采多姿更多、更多(I see me through your eyes)(在你眼中我看見自己)I see me through your eyes在你眼中我看見自己(Living through 膠原蛋白life flying high)(歷經生命展翅高飛)Flying high展翅高飛Your love shines the way into paradise你的愛照耀著通往天堂的道路So I offer my life as a sacrifice所以我奉獻我的生命作為一種犧牲I 室內裝潢live through your love我活在你的愛中I live through your love我活在你的愛中I see you我看見你I see you我看見你 PS.....好美的一首歌...旋律 意義都很棒  點點右邊的 " 心情的節奏花蓮民宿" 框框 與大家一起分享....
arrow
arrow
    全站熱搜

    vi83vidlor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()